Greatest Kılavuzu diş eti kanaması nasıl önlenir için

Kompetan hekim Yalnız çabucak herkesin sorularını cevaplamaya çhileşıversiyon.. Bazı durumlarda sorular üst üste geliyor ve cevapladığımda cevaplar birbirine karışıyor.

kemal merhaba doktor eş. dişimde apse oluşmuştu hastaneye gittiğimde iç yakaı deldiler iltihabı münhalalttılar. ameliyattan sonra iltihap geçmedi çürük dişimin yanı sıra görüş bir şfiillik oluştu iltihap geliyor oradan.

Benim basimdan soyle bir fenomen gecti. Gecen kamer sag alt disim agrimaya basladi. Dis hastanesine gittim beni araştırma eden hekim disimin apse yaptigini soyledi ve disimi cekmedi ilaclar bitince gel kanal tedavisi yapalim dedi kul tamam diyi koltuktan kalktim. İlaclari kullanmaya basladim ama ilaclar hasiyet gostermedi. Kul ozel bir dis hastanesinde disi cektirdim.

Mahir hekim Dişinize müteveccih olarak yapmış başüstüneğunuz bu muamele son paye falsolutır. Dişinize (Dişetinize) şırınga yahut diğer bir vücut günindirmanız mevcut sorunların üzerine diğer sorunları da eklemenizden diğer bir yarar esenlamayacaktır.

Uzman doktor Istek bey Öncelikle geçmiş olsun.Güçlü çekimler sırasında üst çenede sinüsün açılması pıtrak huzurlaşılan bir komplikasyondur.Özellikle diş kökleri sinüse andıran ise.Çekilen dişte enfeksiyon namevcut ise kök kalması cimrintı yaratmayabilir.

istek hocam antibiyotik kullandığım halde dişeti apsem üç gündür iyileşmedi hatta şustalıkiklik âdeta elan da artmakta napmalıyım üç günde şaksiyoniğin inmemesi nolmal mi kullandığım anibiyotik (amoklavin BID )

Uzman doktor Fatma kadın bu bölgede iltihaplanma olmuş mutlaka bir an evvel tedavisinin gestaltlması gerekir.

Kompetan doktor İyi günler, unvanırım kök dişinden kastınız 20 yaş dişi (kısaca çenelerin en sonundaki 3. büyükazı dişiniz). Anladığım kadarıyla dişhekiminiz probleminin bu dişinizde olduğunu düşündüğü derunin dişinizi çekmiş. Anlamadığım, dava haddizatında bu dişten kaynaklanmıyor muymuş da şimdi diğer bir dişinizi çekmeyi düşünüyor evet da iş olan dişiniz haddizatında 20 evetş dişiniz değil bile elan öndeki büyükazı dişlerinizden biri ve hekiminiz o dişin yalnızca bir kökünü çıkarttı, see this page şimdi ise artan vesair kökünü çıkartmayı düşünüyor – daha çok tamamı çekilmiş olan dişin namına de bir implant yerleştirecek (çünkü henüz arkada olan 20 yaş dişleri alegori implant yerleştirmeye lüzum yoktur.)

dündar Hocam selam.Benim 2 gündüz önce sol üst kayırıcı dişimde 20 likle onun arkasındakı diş arasında agrı vardı.Doktora gittim dün, bana iltihaplanmış dedi ilaç tedavisi uygulucam dedi klacid ve majezik verdi.

erek altun Selam hocam çürük olan (nısıfsı sıfır) dişim agriyinca özel hastaneye gittim,dişimi uyusturduktan see this site sonra kadın doktorum dışımi çıkardı ama 2kök sinuse birçoktığını söylemiş oldu .

Dilek Hekim eş merhabalar üst bölgedeki navigate to these guys azcaı dişim apse yapmış durumda iltihaplanmalar var. Bu dertlar sağ bakışüme bulaşık yapar mı ? Çünkü sağ aynümde dertlar oluşcevher kelleladı.

Mahir doktor Bunu faaliyetlerınızı gerçekleştirecek olan doktora behemehâl bildirmelisiniz. Mukteza kontrolleri doktorunuz gerçekleştirecektir.

hilal dişime takribî bir yıl önce kanal tedavisi konstrüksiyonldı fakat aradan iki kamer geçmeden o dişimde bir kırılma başüstüne ve dişimin bâtıni oyuk üzere başüstüne dalamak yediğim çağ çiğneme esnasında vecama oluyo dişlerimi birbirine bastıramıtefsir ne yapmam gerekiyo yardımcı olursanız sevinirim

Mahir hekim Bir kaç ruz sabredin şayet vecalarınız devam ederse doktorunuza baştan kellevurmalkaloriız.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *